Redukce váhy - program na 28 dní

Zásadní v tomto uceleném programu dietního plánu je motivace klienta k redukci váhy!

Bez motivace a vůle zhubnout je velmi obtížné docílit úspěchu. V tomto programu je možné zhubnout velmi jednoduše, elegantně, účinně osvědčenou metodou instantní redukční diety.

MOTIVACE K HUBNUTÍ:

1) zlepšení zdravotního stavu

2) touha cítit se lépe

3) touha vejít se do menšího oblečení

4) chuť líbit se sám/sama sobě a touha vypadat mladší

5) touha líbit se více partnerovi

6) touha líbit se více svému okolí

S motivovaným klientem se velmi dobře pracuje a výsledky redukční diety se brzy dostaví,

celý dietní koncept je účinným nástrojem pro boj s civilizační nemocí - obezitou.

TŘI DRUHY OBEZITY:

1. mužský typ obezity (androidní) - typ jablko - postihuje muže i ženy. Tukový polštář je nahromaděný v dutině břišní, jedná se o tzv. viscerální tuk. Tato obezita je vysoce riziková a je spojena s výskytem kardiovaskulárních onemocnění (infarkt myokardu, cévní mozková příhoda, ischemická choiroba srdeční, trombózy žilní atp.), s výskytem cukrovky II. typu a také nádorů (tl. střeva, prsu a dělohy u žen). Vždy je postižen kloubní aparát (předčasná artróza) a psychické problémy spojené s obezitou

2. ženský typ obezity (gynoidní) - typ hruška - postihuje především ženy a je způsobený vyšší aktivitou enzymů ukládajících tuk v oblasti hýždí a stehen, kterou některé ženy trpí. Tomuto typu se někdy říká obezita typu věstonické venuše. Není spojena s vysokým kardiovaskulárním rizikem a není u ní prokázán vyšší výskyt cukrovky II. typu, stejně tak jako zvýšené riziko nádorových onemocnění. Tento typ je však také příčinou předčasné artrózy kolenních a kyčelních kloubů a psychických poruch.

3. kombinací obou forem vzniká obezita intermediálního typu (jablko-hruška) - s rizikovostí rovanající se obezitě mužského typu

Na obezitě se dále podílí:

a) nedostatek pohybu (sedavý způsob života)

b) nadměrný přísun kalorií (přejídání), často spojeno se stresem, nezdravý životní styl a nezdravě sestavený jídelníček

JAKÉ JE SPRÁVNÉ HUBNUTÍ?

0,5-1,5 kg/týden, tedy 2-6 kg/měsíc.